Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź
Wrzesień 2015 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi informuje, że nie będą udzielane odpowiedzi na korespondencję otrzymaną poczta elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 par. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), którego brzmienie jest następujące:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych".
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji na e-mail powinna zawierać co najmniej wskazanie:
osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
przedmiotu sprawy , której dotyczy.
Do czasu uzupełnienia braków w treści korespondencji sprawa pozostaje bez biegu.
Redakcja strony: Inne Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl