Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Remont chodnika oraz miejsc postojowych na ulicy Reymonta w Czeladzi
Zamawiający MZGK Czeladź
Numer postępowania ZP/46/Rb/MZGK/17
Status zakończone
Typ zamówienia Roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2017-10-24
Termin składania ofert 2017-11-08 , do godziny: 12:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Łukasz Dziedzic

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 15 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:30 612.47KB pobierz plik: SIWZ.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:30 561.82KB pobierz plik: Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:31 67KB pobierz plik: Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:31 31KB pobierz plik: Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:31 45KB pobierz plik: Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:32 47.5KB pobierz plik: Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:32 16.56KB pobierz plik: Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx
Załącznik nr 6- Wykaz osób.docx Załącznik nr 6- Wykaz osób.docx
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:32 16.37KB pobierz plik: Załącznik nr 6- Wykaz osób.docx
Załącznik nr 7 - Wzór umowy.pdf Załącznik nr 7 - Wzór umowy.pdf
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:33 371.02KB pobierz plik: Załącznik nr 7 - Wzór umowy.pdf
Załącznik nr 8 Dokumentacja.zip Załącznik nr 8 Dokumentacja.zip
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:34 1.69MB pobierz plik: Załącznik nr 8 Dokumentacja.zip
Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
rejestr zmian pliku
17-10-24 14:34 42.5KB pobierz plik: Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
Zmiana treści SIWZ z dnia 30.10.2017 r.pdf Zmiana treści SIWZ z dnia 30.10.2017 r.pdf
rejestr zmian pliku
17-10-30 11:09 331.93KB pobierz plik: Zmiana treści SIWZ z dnia 30.10.2017 r.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
rejestr zmian pliku
17-11-08 14:19 201.89KB pobierz plik: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
rejestr zmian pliku
17-11-16 11:22 481.96KB pobierz plik: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf
rejestr zmian pliku
17-12-04 13:25 450.06KB pobierz plik: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl