Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi do końca 2016 roku
Zamawiający Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź
Numer postępowania ZP/23/UMZGK/16
Status zakończone
Typ zamówienia Usługi
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2016-05-31
Termin składania ofert 2016-06-10 , do godziny: 11:30
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Maria Michta – Starszy Referent ds. Zamówień Publicznych Andrzej Szlachta – Starszy mistrz ds. Zieleni i Oczyszczania Miasta

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 19 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
załącznik nr 10 - wzór protokołu odbioru prac załącznik nr 10 - wzór protokołu odbioru prac
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:45 26KB pobierz plik: załącznik nr 10 - wzór protokołu odbioru prac
informacje techniczne - Zadanie B informacje techniczne - Zadanie B
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:47 150.6KB pobierz plik: informacje techniczne - Zadanie B
załącznik nr 9 - projekt umowy dla zadania B załącznik nr 9 - projekt umowy dla zadania B
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:49 177.11KB pobierz plik: załącznik nr 9 - projekt umowy dla zadania B
informacje techniczne - zadanie A informacje techniczne - zadanie A
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:49 149.23KB pobierz plik: informacje techniczne - zadanie A
załącznik nr 8 - projekt umowy dla zadania A załącznik nr 8 - projekt umowy dla zadania A
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:50 261.46KB pobierz plik: załącznik nr 8 - projekt umowy dla zadania A
załącznik nr 7 - oświadczenie grupa kapitałowa załącznik nr 7 - oświadczenie grupa kapitałowa
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:51 31KB pobierz plik: załącznik nr 7 - oświadczenie grupa kapitałowa
załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:51 67.29KB pobierz plik: załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
załącznik nr 5 - wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu załącznik nr 5 - wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:52 37.5KB pobierz plik: załącznik nr 5 - wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu
załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:53 37KB pobierz plik: załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług
załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:54 36KB pobierz plik: załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług
załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
rejestr zmian pliku
16-05-31 12:55 34.18KB pobierz plik: załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
załącznik B do formularza ofertowego załącznik B do formularza ofertowego
rejestr zmian pliku
16-05-31 13:12 34KB pobierz plik: załącznik B do formularza ofertowego
załącznik A do formularza ofertowego załącznik A do formularza ofertowego
rejestr zmian pliku
16-05-31 13:12 49KB pobierz plik: załącznik A do formularza ofertowego
załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego
rejestr zmian pliku
16-05-31 13:14 71KB pobierz plik: załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego
SIWZ SIWZ
rejestr zmian pliku
16-05-31 13:15 283.5KB pobierz plik: SIWZ
Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu
rejestr zmian pliku
16-05-31 13:16 214.4KB pobierz plik: Ogłoszenie o zamówieniu
informacja o unieważnieniu - Część A informacja o unieważnieniu - Część A
rejestr zmian pliku
16-06-16 13:09 383.22KB pobierz plik: informacja o unieważnieniu - Część A
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian pliku
16-06-22 10:56 496.35KB pobierz plik: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
rejestr zmian pliku
16-06-23 14:32 237.87KB pobierz plik: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl