Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Zakup ok. 110 ton soli drogowej - zapytanie cenowe
Zamawiający MZGK Czeladź
Numer postępowania nie dotyczy
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Tryb udzielenia zamówienia nie objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2019-02-01
Termin składania ofert 2019-02-08
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Łukasz Lisowski

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 5 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
rejestr zmian pliku
19-02-01 14:51 145.42KB pobierz plik: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Załącznik nr 1 - formularz oferty Załącznik nr 1 - formularz oferty
rejestr zmian pliku
19-02-01 14:51 176KB pobierz plik: Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - projekt umowy Załącznik nr 2 - projekt umowy
rejestr zmian pliku
19-02-01 14:51 120.49KB pobierz plik: Załącznik nr 2 - projekt umowy
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian pliku
19-02-12 13:01 26.63KB pobierz plik: informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
rejestr zmian pliku
19-05-16 13:55 130.69KB pobierz plik: INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl