Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2016 roku ( kwiaty)
Zamawiający Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź
Numer postępowania ZP/12/U/MZGK/16
Status zakończone
Typ zamówienia Usługi
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2016-03-25
Termin składania ofert 2016-04-04 , do godziny: 11:30
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Anna Wach –Specjalista ds. Zamówień Publicznych Maria Michta – Starszy Referent ds. Zamówień Publicznych Andrzej Szlachta – Starszy mistrz ds. Zieleni i Oczyszczania Miasta

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 21 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:08 278.28KB pobierz plik: Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:10 152.5KB pobierz plik: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr1 - formularz ofertowy Załącznik nr1 - formularz ofertowy
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:11 39KB pobierz plik: Załącznik nr1 - formularz ofertowy
Załącznik A do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 1 Załącznik A do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 1
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:12 18.5KB pobierz plik: Załącznik A do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 1
Załącznik B do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 2 Załącznik B do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 2
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:12 15KB pobierz plik: Załącznik B do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 2
Załącznik C do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 3 Załącznik C do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 3
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:13 15KB pobierz plik: Załącznik C do formularza ofertowego - kalkulacja cen - zadanie nr 3
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:14 29.13KB pobierz plik: Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:15 32.5KB pobierz plik: Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług
Załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu Załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:15 35.5KB pobierz plik: Załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu
Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:16 25.54KB pobierz plik: Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 6 - oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 6 - oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:16 17KB pobierz plik: Załącznik nr 6 - oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 - projekt umowy dla Zadania nr 1 Załącznik nr 7 - projekt umowy dla Zadania nr 1
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:17 51.5KB pobierz plik: Załącznik nr 7 - projekt umowy dla Zadania nr 1
Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 1 Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 1
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:18 60.5KB pobierz plik: Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 1
Załącznik nr 8 - projekt umowy dla Zadania nr 2 Załącznik nr 8 - projekt umowy dla Zadania nr 2
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:18 47.5KB pobierz plik: Załącznik nr 8 - projekt umowy dla Zadania nr 2
Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 2 Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 2
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:19 43.5KB pobierz plik: Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 2
Załącznik nr 9 - projekt umowy dla Zadania nr 3 Załącznik nr 9 - projekt umowy dla Zadania nr 3
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:20 47KB pobierz plik: Załącznik nr 9 - projekt umowy dla Zadania nr 3
Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 3 Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 3
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:20 40KB pobierz plik: Informacje techniczne do prowadzonych prac - zadanie nr 3
Załącznik nr 10 - wzór protkołu odbioru prac Załącznik nr 10 - wzór protkołu odbioru prac
rejestr zmian pliku
16-03-25 14:21 33.5KB pobierz plik: Załącznik nr 10 - wzór protkołu odbioru prac
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1 i 3 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1 i 3
rejestr zmian pliku
16-04-13 13:34 49.5KB pobierz plik: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1 i 3
Unieważnienie postępowania w części - zadanie nr 2 Unieważnienie postępowania w części - zadanie nr 2
rejestr zmian pliku
16-04-13 13:35 24KB pobierz plik: Unieważnienie postępowania w części - zadanie nr 2
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
rejestr zmian pliku
16-04-15 13:57 127.96KB pobierz plik: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl