Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Usługi związane z utrzymaniem terenów zielonych w Czeladzi w latach 2017-2018
Zamawiający MZGK Czeladź ul. Orzeszkowej 12
Numer postępowania ZP/5/U/MZGK/17
Status zakończone
Typ zamówienia Usługi
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2017-01-30
Termin składania ofert 2017-02-09 , do godziny: 11:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Andrzej Szlachta Patrycja Grzywińska

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 24 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:23 555.05KB pobierz plik: SIWZ.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:23 310.19KB pobierz plik: Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:25 68.5KB pobierz plik: Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:26 32KB pobierz plik: Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:26 46KB pobierz plik: Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:27 47.5KB pobierz plik: Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
Załacznik nr 5 - Wykaz usług.docx Załacznik nr 5 - Wykaz usług.docx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:27 17.69KB pobierz plik: Załacznik nr 5 - Wykaz usług.docx
Załacznik nr 6- Wykaz osób.docx Załacznik nr 6- Wykaz osób.docx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:27 17.68KB pobierz plik: Załacznik nr 6- Wykaz osób.docx
Załacznik nr 7 - Wykaz narzedzi.docx Załacznik nr 7 - Wykaz narzedzi.docx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:28 17.41KB pobierz plik: Załacznik nr 7 - Wykaz narzedzi.docx
Załącznik nr 8 - Wzór umowy.docx Załącznik nr 8 - Wzór umowy.docx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:28 32.04KB pobierz plik: Załącznik nr 8 - Wzór umowy.docx
Załącznik nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia.docx Załącznik nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia.docx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:29 24.69KB pobierz plik: Załącznik nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia.docx
Załącznik nr 10 - Szczegółowa wycena - ZADANIE A.xlsx Załącznik nr 10 - Szczegółowa wycena - ZADANIE A.xlsx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:29 16.78KB pobierz plik: Załącznik nr 10 - Szczegółowa wycena - ZADANIE A.xlsx
Załącznik nr 10a - Szczegółowa wycena - ZADANIE B.xlsx Załącznik nr 10a - Szczegółowa wycena - ZADANIE B.xlsx
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:29 16.5KB pobierz plik: Załącznik nr 10a - Szczegółowa wycena - ZADANIE B.xlsx
Załącznik nr 11 oświadczenie o udziale podwykonawców.doc Załącznik nr 11 oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:30 43KB pobierz plik: Załącznik nr 11 oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
Załącznik nr 12  Zobowiązanie podmiotów trzecich.doc Załącznik nr 12 Zobowiązanie podmiotów trzecich.doc
rejestr zmian pliku
17-01-30 14:30 47.5KB pobierz plik: Załącznik nr 12 Zobowiązanie podmiotów trzecich.doc
odpowiedzi na pytania wykonawców.pdf odpowiedzi na pytania wykonawców.pdf
rejestr zmian pliku
17-02-01 13:56 184.74KB pobierz plik: odpowiedzi na pytania wykonawców.pdf
odpowiedzi na pytania wykonawców 2.pdf odpowiedzi na pytania wykonawców 2.pdf
rejestr zmian pliku
17-02-02 13:54 390.35KB pobierz plik: odpowiedzi na pytania wykonawców 2.pdf
Załącznik nr 10a - Szczegółowa wycena - ZADANIE B.xlsx Załącznik nr 10a - Szczegółowa wycena - ZADANIE B.xlsx
rejestr zmian pliku
17-02-02 13:54 17.19KB pobierz plik: Załącznik nr 10a - Szczegółowa wycena - ZADANIE B.xlsx
Ogloszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.02.2017r. Ogloszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.02.2017r.
rejestr zmian pliku
17-02-02 14:37 245.16KB pobierz plik: Ogloszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.02.2017r.
odpowiedzi na pytania wykonawców z dnia 03.02.2017r..pdf odpowiedzi na pytania wykonawców z dnia 03.02.2017r..pdf
rejestr zmian pliku
17-02-03 10:43 186.37KB pobierz plik: odpowiedzi na pytania wykonawców z dnia 03.02.2017r..pdf
Poprawiony Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc Poprawiony Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
rejestr zmian pliku
17-02-07 12:09 68.5KB pobierz plik: Poprawiony Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
Informacja z otwarcia ofert.pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
rejestr zmian pliku
17-02-09 13:39 449.38KB pobierz plik: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf
rejestr zmian pliku
17-02-17 13:56 535.76KB pobierz plik: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf
Ogłoszenie o udzieleniu.pdf Ogłoszenie o udzieleniu.pdf
rejestr zmian pliku
17-03-03 13:00 261.59KB pobierz plik: Ogłoszenie o udzieleniu.pdf

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl