Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

„Wykonanie instalacji nawodnienia, sadzenia żywopłotu oraz wykonanie trawnika z rolki”
Zamawiający MZGK Czeladź
Numer postępowania ZP/16/U/MZGK/17
Status zakończone
Typ zamówienia Usługi
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2017-03-29
Termin składania ofert 2017-04-06 , do godziny: 11:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Andrzej Szlachta, Patrycja Grzywińska

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 14 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:43 619.08KB pobierz plik: SIWZ.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:44 123.05KB pobierz plik: Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:44 66KB pobierz plik: Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
Załacznik nr 2- Wykaz osób.docx Załacznik nr 2- Wykaz osób.docx
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:44 17.83KB pobierz plik: Załacznik nr 2- Wykaz osób.docx
Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:44 46KB pobierz plik: Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:44 47KB pobierz plik: Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
Załącznik nr 5 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc Załącznik nr 5 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:45 32KB pobierz plik: Załącznik nr 5 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
Załacznik nr 6 - Wykaz usług.docx Załacznik nr 6 - Wykaz usług.docx
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:45 17.68KB pobierz plik: Załacznik nr 6 - Wykaz usług.docx
Załącznik nr 7 - Wzór umowy.docx Załącznik nr 7 - Wzór umowy.docx
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:45 26.87KB pobierz plik: Załącznik nr 7 - Wzór umowy.docx
Załącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia - Warunki techniczne.doc Załącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia - Warunki techniczne.doc
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:45 35KB pobierz plik: Załącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia - Warunki techniczne.doc
Załacznik nr 9 - Szczegółowa wycena.xls Załacznik nr 9 - Szczegółowa wycena.xls
rejestr zmian pliku
17-03-29 09:45 30.5KB pobierz plik: Załacznik nr 9 - Szczegółowa wycena.xls
Informacja z otwarcia ofert.pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
rejestr zmian pliku
17-04-06 14:17 443.03KB pobierz plik: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
rejestr zmian pliku
17-04-19 13:46 486.02KB pobierz plik: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf
rejestr zmian pliku
17-04-27 14:06 259.27KB pobierz plik: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl