Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Remont i budowa chodników – ciąg pieszo – jezdny na ulicy Tuwima w Czeladzi
Zamawiający MZGK Czeladź
Numer postępowania ZP/23/Rb/MZGK/17
Status zakończone
Typ zamówienia Roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2017-06-09
Termin składania ofert 2017-06-26 , do godziny: 11:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Łukasz Dziedzic Joanna Klita

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 15 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:49 526.44KB pobierz plik: SIWZ.pdf
Ogloszenie o zamowieniu.pdf Ogloszenie o zamowieniu.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:49 405.02KB pobierz plik: Ogloszenie o zamowieniu.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:50 66KB pobierz plik: Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:51 28.5KB pobierz plik: Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:52 43.5KB pobierz plik: Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:52 47KB pobierz plik: Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:52 14.65KB pobierz plik: Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx
Załącznik nr 6 - Wykaz osób.docx Załącznik nr 6 - Wykaz osób.docx
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:53 14.68KB pobierz plik: Załącznik nr 6 - Wykaz osób.docx
Załącznik nr 7 - Wzór umowy.doc Załącznik nr 7 - Wzór umowy.doc
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:53 122KB pobierz plik: Załącznik nr 7 - Wzór umowy.doc
Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:54 44KB pobierz plik: Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
Załacznik nr 8 - dokumentacja.zip Załacznik nr 8 - dokumentacja.zip
rejestr zmian pliku
17-06-09 08:54 1.33MB pobierz plik: Załacznik nr 8 - dokumentacja.zip
Odpowiedzi na pytania.pdf Odpowiedzi na pytania.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-14 08:54 188.54KB pobierz plik: Odpowiedzi na pytania.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-26 12:02 268.14KB pobierz plik: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze.pdf Informacja o wyborze.pdf
rejestr zmian pliku
17-07-03 13:42 490.65KB pobierz plik: Informacja o wyborze.pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf
rejestr zmian pliku
17-07-10 13:49 258.99KB pobierz plik: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl