Dane adresowe:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Orzeszkowej 12,
41-253 Czeladź

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Budowa placu zabaw z siłownią plenerową na ulicy Spółdzielczej w Czeladzi
Zamawiający MZGK Czeladź
Numer postępowania ZP/25/Rb/MZGK/17
Status zakończone
Typ zamówienia Roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2017-06-14
Termin składania ofert 2017-06-30 , do godziny: 11:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Łukasz Dziedzic Joanna Klita

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 15 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:31 526.4KB pobierz plik: SIWZ.pdf
Ogloszenie o zamowieniu.pdf Ogloszenie o zamowieniu.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:31 405.15KB pobierz plik: Ogloszenie o zamowieniu.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:32 69.5KB pobierz plik: Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:33 32.5KB pobierz plik: Załącznik nr 2 - Przynależność do grupy kapitałowej.doc
Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:34 48KB pobierz plik: Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy - art. 25 a dot. spełniania warunków.doc
Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:34 51KB pobierz plik: Załącznik nr 4 - Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia.doc
Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:34 14.9KB pobierz plik: Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx
Załącznik nr 6- Wykaz osób.docx Załącznik nr 6- Wykaz osób.docx
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:35 14.84KB pobierz plik: Załącznik nr 6- Wykaz osób.docx
Załącznik nr 7 - Wzór umowy.doc Załącznik nr 7 - Wzór umowy.doc
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:35 122KB pobierz plik: Załącznik nr 7 - Wzór umowy.doc
Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
rejestr zmian pliku
17-06-14 13:35 40KB pobierz plik: Załącznik nr 9 - oświadczenie o udziale podwykonawców.doc
Załacznik nr 8 - dokumentacja.zip Załacznik nr 8 - dokumentacja.zip
rejestr zmian pliku
17-06-14 14:51 19.15MB pobierz plik: Załacznik nr 8 - dokumentacja.zip
Odpowiedzi na pytania.pdf Odpowiedzi na pytania.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-21 08:38 190.66KB pobierz plik: Odpowiedzi na pytania.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
rejestr zmian pliku
17-06-30 12:13 265.69KB pobierz plik: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze.pdf Informacja o wyborze.pdf
rejestr zmian pliku
17-07-12 12:22 485.05KB pobierz plik: Informacja o wyborze.pdf
Ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf Ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf
rejestr zmian pliku
17-07-18 12:23 260.81KB pobierz plik: Ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Lisowski Łukasz
  • Pierwsza publikacja:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Aktualizacja publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:07:25
  • Wytworzenie publikacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
  • Zatwierdzenie informacji:Lisowski Łukasz 2019-10-09 10:05:35
Drukuj Liczba odwiedzin: 4131

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl